Ta mig för den jag är

Nu är det bara morgondagen och onsdag kvar i skolan. Jag förstår verkligen inte att större delen av gymnasiet redan är över. Vad hände med ettan och tvåan liksom? Det känns nästan som om jag har legat i dvala.

Dagen har hittills passerat väldigt fort. Först gjorde jag och några andra elever en engelskauppgift. Den var faktiskt enklare äv vad jag trodde att den skulle vara. Sedan gjorde jag en intervju med JING:are och därefter återvände jag till skolan för ett prov/lärdomsuppgift i svenska. Efter det gick jag och Sofie upp till rörlig bild-salen och fixade till "2,05 minuter av Jönköping" och "Samtal med sig själv". De blev faktiskt helt okej.
När filmerna var färdiga tog jag mig an att fixa till hemsidan. Två-tre timmar senare fick jag ge upp på grund av svimfärdighet. 

Mat har det inte funnits tid till på hela dagen, så nu är jag sjukt hungrig! Tur att vi snart ska äta grillat.

Ulf är verkligen dagens man, och nu ska jag äta, fortsätta med min hemsida och jobba lite. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0