Serious

Ibland vill man blogga, även om man egentligen inte har något speciellt att meddela omvärlden. Ett sådant tillfälle är det just nu. Jag påbörjar en massa lama inledningar, men raderar dem genast därefter på grund av att jag märker hur hemskt dåliga och ointressanta de är. Men men, nu orkar jag inte ens försöka anstränga mig så mycket mer. Därför publicerar jag nu den inledning som jag nyss skrev och tänkte radera, men aldrig gjorde.

Jag, min penna och mitt block. Vi är en fin kombination som inte skulle fungera utan den ena eller den andra. Jag fasar verkligen för den dag då de tar slut. De hjälper ju mig att struktuera upp tillvaron. Vem vet vad som skulle kunna hända utan dem vid min sida.

Töntig inledning, men det får gå ändå.
Idag började jag vid kvart i elva, som varje fredag. Skönt att inte behöva stiga upp klockan halv sju. Efter drygt en timmes multimedia hade vi en relativt lång rast innan det var dags för dagens sista lektion som var engelska. Jag tycker om fredagar i skolans korridorer. Två lektioner, varav en är mindre ansträngande. Fast det kanske man är förtjänt av efter tre dagar i rad då man börjar vid 8 och slutar 8 timmar senare!? Oavsett om jag förtjänar en härlig fredag eller inte, tycker i alla fall jag att det är tur att torsdagar och fredagar är lite bättre schemamässigt. När skoldagen äntligen var över, träffade jag Bex som jag umgicks med fram tills dess att det var dags för mig att dra till träningen, och efter omkring en timmes moves begav jag mig hemåt. Det var det hela i stora drag. Puss & kram; kyss en bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0