Pussgurka

> Fredagen den fjärde januari år tvåtusenåtta hade jag ingen inspiration till att komma på bra rubriker. Detta kanske är något som ni redan har märkt, men jag kände för att verkligen påpeka det så att ingen undgår denna intressanta information. Fast att komma på rubriker är väl inte direkt min grej i vanliga fall heller, vilket jag antar att ni har noterat vid detta laget.
Jag är väldigt seg idag. Hahahaha, blä på mig! Mÿeph mÿeph <

Nu ska jag alltså prestera en utlovad sammanfattning av mitt lov, och jag insåg just att det är lättare sagt än gjort. Men men, jul och nyårsafton har jag ju givetvis firat (som de flesta andra här i Sverige). Resten av lovet får ni i form av en punktlista.
¤ Staden med Petrus samt sång och trevligheter
¤ En kvälls mys och en kvälls "rocklossning" med Mone
¤ Nyårsdag med folk och härlig stämning
¤ Staden, matlagning + efterrätt och film med Annis och Bex
¤ En natt med Bex då vi vägrade sömn och promenerade till bland annat IKEA
¤ Staden med Little Eve
¤ Trevligt besök från Göteborg

Ingen vidare sammanfattning, men det är i alla fall en liten del av mitt lov. Jag insåg just att jag upprepade "staden" ett antal gånger. Tydligen har jag spenderat en del tid där, fast det känns det verkligen inte som. Lovet har i alla fall varit helt okej.
Tuggummiklet på dig! Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Joanie

Hejhej :)

2008-01-05 @ 00:23:02
Postat av: Fredrik

jag var det trevliga besöker ifrån Göteborg! så nu vet alla det :D

2008-01-10 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0