Inlägg utan rubrik

Jag har kommit på att det är relativt kul att ta "konstiga" kort där man vrider till läpparna. Det är helt klart min favorit när det gäller att posa framför kameran. Om man ändå kunde se ut så på bilden där man ska ställa upp som chefredaktör...

Idag gör jag i stort sett ingenting, vilket är väldigt skönt. Sådana dagar behövs - allra helst när det är lov. Dessutom måste jag ta tag i lite saker och därför passar en sådan här dag ännu bättre. Först av allt ska jag skriva klart (och om) de tre sista inläggen som inte ens är halvfärdiga. Jag är faktiskt väldigt dålig på att uppdatera här och det är något jag ganska ofta ursäktar mig över. Jag är även dålig på att skriva seriösa inlägg. Eventuellt får det bli mitt försenade nyårslöfte. Förhoppningsvis får ni i alla fall se en förbättring här. Att jag ska bli bättre på att skriva här är förresten det andra försenade nyårslöftet för i år. Igår lovade jag och Joanie varandra på att bli bättre. Han var i och för sig en aning duktigare än mig och lovade det redan på nyårsnatten. Han är bra han! En sann vän i alla lägen.
Efter bloggskrivning ska jag fixa iordning mitt rum och allt som finns dolt. Sedan ska jag (tyvärr) ta tag i att plugga. Jag har skjutit det framför mig hela lovet och jag inser att det inte håller längre. Ibland måste man faktiskt, även om man verkligen inte vill. Och det är faktiskt dessvärre så att en stor del av livet består av just måsten. Därefter ska jag förbereda lite inför morgondagen då vi ska åka till Blekinge. På grund av att vi ska åka tidigt är det bättre att förbereda idag så att det blir gjort. Jag känner ju i alla fall mig själv till den grad att jag vet att jag inte kommer att orka göra det imorgon. Slutligen ska jag nog ta en dusch. Det kan behövas eftersom jag mest har legat och latat mig fram till nu. Idag är en väldigt ofräsch dag.

Åh, vad jag tycker om kärlek! Av alla dess slag.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Joanie

jag är inte duktigare än dig, det är ju jag som har varit dålig på att höra av mig. Så det är jag som ska bättra mig avsevärt :) det lovade jag på nyårsnatten :)

2008-01-05 @ 00:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0