Dag ett på det nya året

Det är nu år 2008, vilket är rätt svårt att förstå. Året har gått fort och det känns som om jag inte riktigt har hängt med. Men men, även om jag i tanken är fyra år bakåt i tiden, ska jag försöka att fokusera på nuet. Det blir enklast så. Nyårsafton var över förväntan. Det var faktiskt en ganska härlig kväll. Sällskapet var trevligt, hjärnan fick sig en chock då man behövde aktivera den, tomtenissar dansade runt och jag vann över de tre männen! Ett urval av min övergång mellan 2007 och 2008. Självklart sköt vi traditionsenligt även en del raketer och rädslan för att få en raket i huvudet fanns där också denna gång. Dessutom ringde Joanie, vilket var pricken över i:et. Gott nytt år från mig till er med förhoppningar om att detta år kommer att bli en aning bättre än föregående! Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

det lät kul:)

2008-01-10 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0