Kebabpizza

Det var en härlig kväll. Vi åt gott, hissade och dissade låtar, och tittade på "Se upp för dårarna". Och för att fokusera på melodifestivalen ett tag måste jag bara få påpeka att det var väldigt blandade låtar. Det var i alla fall tur att det var en högre klass på låtarna igår än föregående vecka. Ja, vilka låtar det var igår! Vad ville egentligen tanten med sitt blonda hår och konstiga låt? Och varför gick inte Ola, Carola och Andreas direkt till final? Jag säger då det. Tvillingarna och "Kebabpizzan" var i alla fall helt klart i en klass för sig. Det skulle nog kunna bli en hur lång text som helst om jag fortsatte att skriva ner alla mina tankar och åsikter om melodifestivalen. Därför lägger vi nu det bakom oss för denna vecka. Filmen var förresten helt okej, även om den var typiskt svensk. Vem hade kunnat ana att allt skulle vända till det bättre när allt rent ut sagt var skit? Jaja, studier väntar. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0