Jag går INTE text!

Nu vet ni det.

Jag är trött! Okej, det är jag väl alltid, men idag är jag extremt trött. Fast det är kanske inte så konstigt om man tänker på hur många, eller få, timmar jag sov inatt. Men å andra sidan började jag faktiskt inte förrän klockan ett idag, vilket i alla fall borde ha resulterat i att jag är lite mer utvilad!? Jaja, jag är hur som helst sjukt trött. 

Dagen har känts onödig. Jag har i stort sett inte gjort någonting. Dagen insats var väl att fika med Ulf och Daniel. Den förstnämnda var förresten snäll och bjöd mig på en bulle. Tack vare honom fick jag alltså frukost, lunch och middag fixad på en och samma gång.

Nehepp. Att sitta här känns faktiskt mer fel än vanligt när jag skymtar den sjukt fina himlen genom fönsterrutan. Jag tror nästan att jag ska kuta ner till sjön för att njuta lite. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0