Jag avskyr numera snabela

Varför ska det alltid bli helt konstigt när jag trycker in snabela? Vad har jag gjort för fel liksom? Haha, vad seriös jag låter. Dessutom ser jag ut som världens mes när jag skriver ut ordet istället för att våga mig på att trycka in det dumma tecknet. Jaja, nog om ingenting.

Nu kan jag äntligen skriva här igen! Jag har inte kunnat uppdatera här sedan i onsdags då jag fick brist på ork. Fast det är ju givetvis inte anledningen till min frånvaro. Okej, att jag inte uppdaterade något på den återstående tiden av onsdagen och torsdagen kanske berodde på det, men därefter hade jag förmodligen uppdaterat om jag hade kunnat. Men har man ett dumt internet så har man. Strömlös har man ju också varit i helgen. Yippie! Verkligen vad jag behövde just nu. Hur som helst förstår ni kanske varför jag inte har varit så speciellt aktiv här. En sammanfattning av de senaste dagarna kan ni ju alltid få i alla fall.

I torsdags var det givetvis först skolan och därefter träffade jag syrran på sta'n. På fredagen var jag på morgonen hos läkaren. Därefter åkte jag till skolan och efter det återvände jag till läkaren. Sedan begav jag och mamma oss mot A6 för att handla lite innan vi drog hemåt för att mötas av ett kolsvart hus. Vi fick ändra om alla planer och sova i ett iskallt hus. Lördagen bjöd på lekar, god mat, en massa personer som bytte skepnad, tänkvärda ord och melodifestival. Nu ska jag ta en dusch. Uppdaterar mer därefter. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0