Jack predikar och jag är död

Min mening är inte att plåga er! Ville bara poängtera det innan ni börjar läsa.

Jag kan inte andas. Jag mår helt sjukt dåligt. Jag vill avlida. Jag är yr. Jag mår illa. Mitt huvud vill sprängas. Min näsa existerar inte. Jag hör inte vad Jack säger hur mycket jag än anstränger mig, utan kan endast uppfatta ett svagt mummel.
Detta klagande skulle kunna fortgå i evigheter, men för att inte tjata sönder er ska jag nu lägga ner. Jag hoppas hur som helst att ni alla mår en aning bättre än vad jag gör, och att ni någon gång under dagen får en chans att njuta av det underbara vårvädret som äntligen har letat sig hit! Puss & kram

(60)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0