Fever in my bed

"Du är som en groda utan ben - Hopplös"

God morgon!
Hoppas att natten har varit till sin fördel och att ni nu är utvilade för en härlig lördag.
Ikväll är det den andra deltävlingen i melodifestivalen och jag hoppas att ingen tänker missa denna!? Förhoppningsvis bjuder också kvällens startfält på lite mer show än förra veckans.

Förutom melodifestival ska jag idag göra iordning mitt rum, vilket känns lite sisådär. Visst blir det skönt med lite vårfräscht nu när mars närmar sig, men det känns ändå helt sjukt jobbigt att komma igång.
Jaja, jag kommer väl antagligen inte längre med rummet för att jag sitter här och skriver.
Kom igen nu Sara! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0