En timme senare

För en timme sedan slutade jag för dagen, och ändå är jag kvar i skolan. Jag agerar nämligen chefredaktör och spelar spel. Ehm, ja.

Dagen har varit relativt kul. I morse spelade jag psykist störd med allvarligt tvångsbeteende. Sedan hade vi MUM med Daniel, som var extra snäll idag. Därefter var det dags för matematik där jag är sämre än någonsin. Efter det lunchade vi. Jag och Hanna försökte att vara duktiga genom att dricka kaffe, men jag vet inte riktigt om vi lyckades. Jag tror faktiskt inte att kaffe är vår grej. Slutligen hade vi mediekommunikation och efter lektionen gjorde Jack mig uppriktigt glad. Nu sitter jag här.

Ikväll ska jag till Ch. Nu förlorade jag all ork. Skriver igen när jag orkar. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0