Den sista tiden

På sistone har det hänt så otroligt mycket att jag knappt finner ord för det. Jag har praktiserat, fått jobb, träffat min största idol, gjort en massa seriösa reportage, gått på presskonferenser (både ensam och inte), ringt skrämmande samtal, kört bil i många mil, varit social, och väldigt mycket mer.

Praktiken var helt fantastisk! Ni kan aldrig ana hur bra det var. Det är nästan för bra för att vara sant. Tänka sig att lilla jag skulle få en möjlighet att hålla på med det som jag alltid har drömt om. Det är mer än vad jag själv kan förstå.

Angående min idol, var den dag då jag träffade honom förmodligen en av de bästa i hela mitt liv. Vilken människa! Och vilken upplevelse!

That's all I can say, I think.
Hur mycket jag än skriver om de tre senaste veckorna, skulle ni ändå inte förstå hur jag har haft det. Varken det bra eller dåliga går att beskriva med ord. För en målande, rätt och bra bild krävs det nästan att man själv har varit med om allt. Jag skulle förmodligen inte ens lyckas till hälften om jag försökte mig på att berätta om det för er här och nu. Förhoppningsvis överlever ni utan en noggrann redogörelse av det sista i mitt liv.

Nu är det i alla fall lov, vilket är grrrrrreat! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0