Att äntligen kunna duscha!

Hur många i dagens Sverige uppskattar att kunna ta en dusch, gå på toaletten och att det är över 10 grader i bostaden? Förmodligen inte en överdriven mängd människor. Jag är i alla fall en av de få som uppskattar det, men en söndag som denna är det en självklarhet. Efter en helg utan ström kan man inte annat. Att ha det varmt och gott inomhus och att kunna ta till en kopp te lite då och då är guld värt. Likaså att kunna bli ren och fräsch vid behov. Jag avskyr verkligen strömavbrott!

Idag har jag tränat framför TV:n tillsammans med min käre fader och lillplutten. Eyetoy måste vara något av det mest ansträngade som finns. Jag har även kört bil på egen hand. Först förvånades jag över att mina föräldrar ens vågade låta mig sätta mig i bilen själv, men att jag dessutom skulle öva på det jag kan sämst är ännu mer konstigt. Det gick i alla fall bättre än väntat och jag insåg att jag måste bli en aning modigare ute i trafiken. Och på tal om att köra bil ska jag faktiskt alldeles strax bege mig ut på de riktiga vägarna. Denna gång med fadern vid min sida. Tack och lov för det! Puss & kram

(61)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0