00:03:45

Mörka fläckar på toalettpappret är mindre trevligt om man säger så...

Det är kväll (fredag är det i och för sig också) och jag är på ett sådant där konstigt humör. Jag har en förvånansvärt stark lust att hålla på att pilla med en massa saker. Dessutom vill jag skriva kilometerlånga texter. Väldigt mysko må jag säga. Frågan är om jag håller på att bli sjuk!? Hur som helst tror jag att jag ska göra ett försök att tillfredställa mig själv nu. (Och hur det där än lät, hoppas jag på att det var så få som möjligt som misstolkade mig.)

Jag antar att tonerna från Rix Fm får hjälpa mig igenom denna kris. Puss & kram


Kommentarer
Postat av: busek

"Mörka fläckar på toalettpappret är mindre trevligt om man säger så..."
Vadå har du bajsat eller? Eller har du kanske mens?
hahahaha

2008-02-18 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0