Tjugotvå:femtiofyra -2

Denna dag har frambringat olika känslor stup i kvarten, och det har varit ganska jobbigt må jag säga. Det har varit värre upp- och nergångar än i Balder. Dessutom förstår jag verkligen ingenting! Vissa lärare har verkligen hatat mig idag. Varför vet jag inte, men speciellt bra känns det i alla fall inte.
Något som däremot är underbart, är att det är Petrus alldeles egen dag idag!
(Grattis till den gamla geten med önskningar om att dagen blev lyckad och att vårt lilla firande uppskattades. (Och ja, det ska stå "gamla"! ))
Efter skolan begav jag och Julia oss till ett mysigt ställe för ett par timmars prat och planering. Därefter åkte vi till Råslätt för att göra en skoluppgift. Det gick över förväntan! Hoppas bara att det fortfarande känns lika bra imorgon när vi tittar igenom det.
Sedan hämtade min snälle fader oss, vilket var väldigt skönt. Bil är så otroligt mycket bättre än buss. Det är både bekvämare och smidigare. Jag vill ha körkort nu!

På grund av trötthet orkar jag ej skriva så mycket mer idag. Därför kommer nu avslutningsvis de ord som bäst beskriver dagen:
Åtta till åtta, omtanke, engelska, födelsedagsfirande, samhällskunskap, mediekommunikation, svenska, extrem värme, intervju, ännu mer värme.
Nu avskyr min dator mig! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0