Tjugotvå:femtiofyra -1

På tal om absolut ingenting, känner jag att min broder beter sig lite oroande ibland. Tidigare idag sprang han runt och sa att han hade ett huvud mellan benen. Hur normalt är det på en skala!? Och det är tyvärr inte allt som han har bjudit på idag. När jag kom in på mitt rum innan, fann jag honom där med förklaringen att han provade lite olika ställningar. Vad ska man egentligen tro om dagens ungdomar!? (Usch, nu lät jag verkligen som en gammal tant på 75+. Jaja, i detta fall offrar jag mig. Hellre låter jag som en gamling än springer runt som en galning och säger konstiga saker. Inte för att min bror är jättekonstig. Han är överlag helt okej. Eller han är egentligen mycket, mycket, mycket bättre än okej.)
Imorgon blir en lång dag, men den berättar jag om i imperfekt istället.
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0