& my whole world fell apart

Efter att ha lyssnat på samma låt i ett antal timmar, kan jag konstatera att det är omöjligt att tröttna på den. Den är verkligen i en klass för sig. Och gruppen bakom låten är verkligen jättebra. Helt klart en av mina favoriter inom musikens värld!
Men vill ni veta en konstig sak?
En av medlemmarna i bandet är ruskigt lik Jack. Man kan ju undra vad han egentligen döljer. Kan det vara så att han egentligen är känd? Nej, så kan det verkligen inte vara! Det känns inte som hans stil. Eller?

Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg...
Ja, det är min kväll det. Det känns inte alltför upplyftande, men vad har man egentligen för val?
Jag uppdaterar senare. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0