Më fal!

Här sitter jag och lyssnar på tung musik.
Alla tankar och känslor tycks åka karusell inombords.
Jag är verkligen en riktig muntergök denna söndag!

Och förutom att jag mår väldigt bra idag, är jag även väldigt trött. Men det antar jag att jag bara har mig själv att skylla. Vem skulle inte vara trött om man försöker sig på att studera klockan tre på natten!?
Det är inget jag rekommenderar.
Så med tanke på vad jag gjorde inatt är det kanske inte så konstigt att jag är helt slut nu.
Fast i och för sig kommer jag knappt ihåg när jag senast sov vid tre.

Idag ska jag städa. Det har jag bestämt mig för, och då ska jag också göra det!
Eller ja, om jag orkar vill säga.

Förresten måste jag verkligen få påpeka att jag är en megatönt. Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag var i behov av att prata med E. På grund av brist på idéer slutade det med att jag skickade iväg ett desperat mail.
Var går egentligen gränsen? Inte bara när det gäller töntighet och desperation, utan i stort sett hela livet. Hur mycket ska man egentligen orka med?
Tack och hej för nu. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0