Karp dajm

"1, 2, 3, 2"
"Arrgh! Arrgh! Arrgh! Arrgh! Arrgh! Arrgh!...." 
"Vänd dig om och dra upp tröjan!"

- Hur många länder finns det i världen?
- Fem!



I fredags tränade jag. Det var faktiskt inte så jobbigt. Det var jobbigare att byta om innan träningen eftersom jag knappt kunde lyfta armarna och få av mig tröjan efter torsdagens ansträngning.
Igår umgicks jag och Bitchballe en del. Det var mys. Därefter kom Petrus och hennes föräldrar för att hämta mig. Vi åkte hem till dem och tittade på film och åt. Sedan bar det av mot sta'n och Lörda' Live. Jag och Petrus var galna. Vad hade vi egentligen tagit, ätit, druckit!?
Idag har jag lekt med Challe, cyklat till sjön och kört bil.
Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0