I mitten av allt

Jag skulle vilja vara lika modig som Jürgen. Ja, det skulle jag verkligen!
Fast jag får väl idag nöja mig med att jag i alla fall har presterat något över huvud taget.
U verkade faktiskt nöjd med det också.

Dagen började med en behövlig sovmorgon. När klockan närmade sig elva började skoldagen med multimedia och jag kämpade faktiskt ovanligt hårt under lektionen.
Därefter hade vi en relativt lång rast och sedan var det dags för engelska. En väldigt skön lektion där vi endast ägnade oss åt att titta på film.

När jag kom hem blev det genast nattsvart och jag kände bara för att försvinna.
Resten av dagen kan sammanfattas med följande ord:
Ilska
Presenter
Social man
Mössa
Handling
Bil
Idol

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0