Breathe

Jag kan nästan inte förstå att jag fortfarande är vaken.
Jag borde nog inte tänka så mycket.
Fast egentligen är det inte ett dugg överraskande att undertecknad sitter vaken just nu.
När sov jag egentligen senast vid denna tid?

Min mage och rygg gör väldigt ont.
Det ska bli så otroligt skönt att slippa detta, och det känns väldigt bra att de tog det seriöst så att jag slipper vänta till nästa år.

Förresten måste jag verkligen prata med E. Inte nu kanske, men imorgon eller något liknande. (Detta kan alla ni som läser ignorera eftersom jag främst skrev det för att jag ska komma ihåg det när det väl är ljust igen.)
Nu ska jag gå och ta en Ipren och sedan försöka sova lite.
God natt! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0