Onsdagen den 28/11

Jag vill ha värkstillande! Jag kan inte tänka klart med denna smärta. Jag mår inte bra idag. Suck! Helst av allt skulle jag bara vilja åka hem. Men innan jag kan göra det ska jag ha ännu en halvtimmes multimedia, matematik, mediekommunikation och prov. Och med tanke på hur jag mår, kan jag bara ana hur provet kommer att gå. Fast någon gång måste väl vara den första när det gäller allt här i världen, även när det gäller underkänt. Jag har en stark känsla av att jag kommer att få mitt första IG efter dagens prov. Dessvärre är inte dagen över efter provet heller, utan när jag har suttit där och plågats i ungefär en timme ska jag uträtta lite saker åt min kära moder. Jaja, jag tror att jag överlever den här dagen även om det känns tungt för tillfället. Nu väntar min hemsida på mig. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0