Hard work 'nd expusar

Jag kom aldrig någonstans med min hemsida innan, och på fredag ska jag ju inte ens dit. Jag är verkligen tragisk! Multimedia är kanske inte riktigt min grej!? Fast det är ju i och för sig inte matematik heller. Idag gick det verkligen helt sjukt dåligt. Jag klarade väl max ett tal och jag förstod absolut ingenting. Lärarna borde inse att jag är extremt trög och sätta mig i en specialklass. Men men, det lär förmodligen aldrig bli så att jag hamnar i en sådan klass. Lärarna verkar ej vilja se det jag ser.
Den nya matteläraren var i alla fall helt okej. Fast jag saknar mannen. Han var så härlig!
Resten av dagen gick smidigt. Direkt efter matten åkte vi till Mio, där det gick väldigt snabbt. Sedan fördrev jag tiden på sta'n tills det var dags för Ch.

Och nu har jag suttit med jobbiga frågor inför utvecklingssamtal, och de tog flera timmar att svara på! Det finns väl inte mycket mer att säga än att det är skönt att ha det gjort. Jag har tänkt att svara på frågorna flera gånger de senaste veckorna, men det har aldrig blivit av, så det känns faktiskt väldigt bra att äntligen ha det ur världen.
Sweet dreams. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0