God kväll

Jag vet att jag inte har varit speciellt aktiv här på sistone, och jag orkar inte direkt gå in på detaljer när det gäller varför. Jag orkar egentligen heller inte med att skriva så speciellt mycket här idag. En förbättring kommer det i alla fall att bli. Någon gång framöver.

Dagen har varit ganska underlig. Den började med en promenad längs en av de mest trafikerade vägarna, och jag må säga att lastbilar som kör i 90 kilometer i timmen inte är alltför trevliga.
Annars har jag mest varit nervös och sprungit runt som en liten fjant.

Nu lämnar jag omvärlden för ett tag. Jag kommer nog tillbaka någon gång i slutet av veckan. Önska mig lycka till och håll tummar och tår imorgon! Det kan jag behöva...
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0