Förlöst brud med håriga ben

Mina ben är otäcka. Jag vill bara kunna raka dem och bli av med allt hår. Det skulle kännas bra mycket fräschare utan hår om man säger så. Men tyvärr är det så att det är en omöjlighet för mig att raka benen. Min mage sätter stopp.

För tillfället är det multimedia som gäller och jag kommer inte igång. Jag sitter här som en förlöst kvinna och funderar över hur det kommer att kännas när jag får mitt IG i detta ämne. Fast så lågt ska jag inte sjunka! Jag får helt enkelt inte göra det.

Efter denna lektion är det matematik med ny lärare och sedan är det lunch. Fast jag har en känsla av att vi kommer att vända på det även denna onsdag. Därefter ska vi bege oss mot Mio.

Nu är det dags att sätta igång med min hemsida, även om jag egentligen inte orkar med att försöka leka seriös.
Jag uppdaterar senare. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0