Adjö Småland

Imorgon bär det av mot Göteborg. Det ska bli otroligt härligt att komma bort ett tag. Fast på samma gång som det känns bra, är jag relativt nervös inför morgondagen. Men men, det löser sig nog.

Idag har jag i stort sett bara haft en lektion; matematik. Sedan var det dags för utvecklingssamtal som gick väldigt smärtfritt. Det kändes lättsamt och långt ifrån hur utveckligssamtal i vanliga fall brukar kännas. Efter en halvtimme hos Fidde var det föreläsning och sedan hämtade mina föräldrar mig.
En helt vanlig torsdag hade även bjudit på samhällskunskap och idrott, men på grund av att det var föreläsning hade vi ingen samhällsskunskap och idrott är för tillfället ganska kört för min del.

Ha en bra helg! Nu väntar andra saker på mig. Som att duscha och packa. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0