Pain

Jag klarade det! Jag bröt inte ihop, jag svimmade inte, jag tittade knappt inte ens på mina stödpappren. Jag är överraskad och glad över att jag gjorde det, även om det kanske inte gick så jättebra. Nu är det över (:
På matematiken satt jag och flickorna i ett rum och efter lektionen stannade vi kvar där lite och ritade "fina" saker på whiteboarden... Ja, det var kul i alla fall. Sedan begav vi oss mot sjön där dagens idrottslektion skulle hållas, och när vi väl hade kommit dit var det bara att påbörja löpningen. Men men, jag förbättrade i alla fall min tid från i höstas med några minuter! Och jag fick åka med Johnyboy tillbaks på grund av min skada. Dessutom var det lagom varmt och ganska härligt när man väl hade kommit i mål, om man bortser från smärtan i benet. Så egentligen var det inte så farligt med löpningen ändå. Och när jag sedan kom hem var det dags för övningskörning.
Morgondagen bjuder på nationellt prov i matematik och textkommunikation. Därefter är det helg!


Mörker, mörker, mörker.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0