Like a movie

Dimma, dimma och åter dimma. Usch! Hoppas att den försvinner snart...
För övrigt är det nu ett ganska bra tag sedan jag skrev sist, men jag antar att det beror på att det har varit lite mycket på sistone. I onsdags var det först den sista övningen med dansen inför föreställningarna och sedan var jag med Hanna (: Under torsdagen var det dans från morgonen till kvällen. Det gick faktiskt bättre än väntat. Inga misstag i alla fall. Vi ska titta på filmen från en av föreställningarna imorgon. På fredagen umgicks jag med Petrus. Vi var duktiga och lagade mat och sedan åkte vi in till Jönköpings marknad och träffade tjejerna. När det sedan var natt och vi alla var trötta efter en lyckad eftermiddag och kväll åkte jag och Petrus hem till henne och sov.
Ja, det var en del av det som har hänt sedan sist jag skrev här. Men nu orkar jag inte fortsätta med min sammanfattning. Helgen var i alla fall bra (: Och gårdagen var en duktig dag! Jag är faktiskt ganska stolt... Eller något i den stilen i alla fall. Jag körde faktiskt och handlade och lagade mat till alla också ;D Ibland är man en sådan hemmafru alltså ^^ Nu ska jag bege mig härifrån. God natt, sov gott, dröm sött, ha det super och sköt om er. Puss & kram (& I like kojb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0