Konfirmation

Idag har brorsan konfirmerats (: GRATTIS gubben!
Allt började när klockan var omkring halv tolv och min farmor, farfar och faster kom hit. Jag, min fader och min broder hälsade dem välkomna och bjöd på smaskigheter, medan min moder och andre broder höll till i kyrkan. När klockan hade passerat ett begav vi oss mot kyrkan för att möta resten av tjocka, feta släkten. Därefter gick vi in och satte oss i kyrkbänkarna där det var en otålig väntan innan själva konfirmationen började. Men när tiden väl var inne satte allting igång, och jag må säga att det var en underbar konfirmation (: Och efter den åkte vi alla hem till oss där "festen" skulle äga rum. Det var mycket trevligt och nu är man ganska trött. Ja, jag tror att jag ska lägga mig i sängen och titta på en film nu.
Take care of y'all. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0