Jag fångade en räv

Hahaha, vilken flört >_<

Mm, ibland har man tur. Om jag inte hade gått ut just när jag gjorde det, hade jag aldrig sett honom. Så det var väl en himla tur att jag fick en sådan lust att gå ut just då. Oh yeah.
Hello pudding (:
Och även allt annat som rörde denna promenad var underbart. Det var lagom varmt ute och det fanns inget behov av någon jacka. Det luktade sommar och på håll hörde man hur en fotbollsträning var igång för fullt. Jag sjöng och snurrade runt lyktstolpar likt en filmstjärna. Hela promenaden gicks med ovanligt lätta steg och då och då blev det även en liten dans.
Ja, till och med att benet knäckte vid varje steg var en aning underhållande. Ibland känns det verkligen som om livet leker. Eller, i alla fall som om ett ögonblick leker. Puss & kram






Tänk om allt ändå vore bra...
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0