Grått

Ja, usch.
Här sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag mår otroligt dåligt. Samma äckliga sak som fortfarande sitter i. I fredags gick jag hem från skolan på grund av detta, och nu är det tisdagkväll... Jaja, vad finns det att göra åt saken? Jag antar att svaret är ganska kort. Men igår var jag i alla fall hos läkaren. Fast de visste som väntat inte vad felet är, så därför måste jag dit igen om ungefär en vecka. Suck!
Vad mer kan man skriva? Jo, just det. För en knapp vecka sedan fyllde jag år (: Och det var en helt underbar dag!
Men men... nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Till sist vill jag bara säga att dessa dagar som vi har varit lediga från skolan på grund av valborg har varit väldigt sköna. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0