Gogole

Det är mörkt, det är natt, det är tyst och jag är både pigg och trött på en och samma gång.
Ja, detta är läget här hemma nu när det börjar gå mot ännu en söndag.
Lördagen var skön och jag umgicks med min vän.
Imorgon kommer troligtvis Petrus och dessutom kommer mams och BB hem (:
I skolveckan som kommer är det en lugn dag på måndag, nationellt + en lektion på tisdag, vanliga dagar på onsdag och torsdag, nationellt + en lektion på fredag. Sedan är det äntligen helg igen, och veckan som därefter kommer är så otroligt skön och slapp att det knappt är sant! Ledigt på måndagen, skola på tisdagen och onsdagen och sedan är det ledigt igen. Ja, det är skönt. Och efter de veckorna är det inte alls långt till sommarlovet. Det är ofattbart! Jag längtar verkligen (:
Nu ska jag ta en dusch, innan jag tänkte göra ett försök till några få timmars sömn.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0