Dagens yttre & inre

Or just one...
Jaja, så kan det vara ibland.
Måndag; balans.
Sommarkläder i dåligt väder.

För övrigt har min vän Linn fyllt år idag, så i förmiddags åkte jag och några vänner in till sta'n för att överraska henne. Vi åt god mat och hade det trevligt (: Hoppas att hon blev glad! Efter måltiden begav vi oss mot skolan och dagens första lektion som var mediekunskap. Jag och Hanna skrev den bästa texten och kunde nöjda och belåtna lämna in den till läraren. Vilket språk! Mm, jag säger då det. Sedan skulle vi gå till mitt hatklassrum för att få information om de spår som man kan välja inför årskurs två. Usch, vad jobbigt det blev efter det. Men men, det löser sig nog. När alla lärare hade sagt sitt om det spår som de undervisar i, var det dags för den sista lektionen i textkommunikation. Vi redovisade våra arbeten och jag lämnade in både det och ett annat arbete, och därefter gick jag glatt från lektionssalen eftersom jag nu har lämnat in allt som man ska lämna in (: Det känns underbart! Inte för att det jag var sen med uppgifterna eller något, men det känns ju helt klart bra att man är klar med allt som man ska ha gjort när man avslutar en kurs.
På hemmaplan har det varit ganska lugnt. Jag har inte orkat göra så mycket idag. Jag är slut. Imorgon är jag ledig (: Nu ska jag lämna datorn. God natt, sov gott, dröm sött. Puss & kram



(Tio CID! Det måste vara rekord (?))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0