Ultraljud

Uppdatering:
Tisdag: Jag och Ronny umgicks, och vi träffade bland annat Nicke.
Onsdag: Jag och Joe gick längs Vättern, åt glass, myste och bara njöt av att äntligen träffas igen.
Torsdag: Skolavslutning! Dagen började med tal, sång och musik i skolans aula. Därefter samlades klassen i ett klassrum för att ta farväl av varandra och sedan gick jag och tjejerna och köpte glass. Efter det spenderade jag lite tid med min broder innan det var dags att bege sig till affären för att handla med Hanna. Vi köpte en massa smaskigt till kvällen, och sedan gick vi hem till henne och myste medan vi väntade på Petrus och Linus. När de väl kom hade vi party, och efter några timmar kände vi oss alla gravida. Visst låter det underbart? På grund av våra vackra graviditeter kände vi att vi ville gå ut och gå en sväng. Eller ja, att Petrus ville handla låg ju också bakom det hela. Vi var igång och sjöng för fullt! Sedan bar det av mot Vätterstranden där i stort sett alla var. Det var jättehärligt att bara flumma runt, och efter några timmars mingel promenerade vi hem till Hanna igen. Petrus och Linus åkte hem, och vi tittade på skräckfilm. Därefter bar det av hemåt efter en lyckad, eftermiddag, kväll och natt (:
Fredag: Jag följde med Challe som hade skolavslutning, och därefter var det studentdags. Mannen som tog studenten var stilig, släkten stod och svettades i värmen, jag gick utan strumpor och skor i sta'n, och det var en härlig stämning (: Det var en mycket trevlig dag.
Lördag: Jag och Anna umgicks, och på kvällen grillade familjen och firade att sommarlovet hade börjat!
Söndag: Årets första dopp!
Måndag: Jobb och staden.
Tisdag: En lång bilresa ner till Blekinge, där det var dags för student igen. Det var en svettig och stilig man som tog studenten (: Det var varmt, jag hade bekväma skor, och alla var glada! Även detta var en jättebra dag och student.
Onsdag: Jobb och läkarbesök.

Tack & hej. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0