Tusen tårar

Tänk att det kan bli så fel... Ja, usch!

Idag tänkte jag vara duktig och skriva lite. Jag är väl medveten om att det har varit lite dåligt med uppdatering här på sistone, men jag ska försöka att bättra mig.
Dagen har varit som en berg-och-dalbana. Det har hela tiden gått upp och ner, och det är svårt att avgöra om det har varit en bra eller dålig dag. Morgonen bjöd på matematik med kluringar och betygssamtal och därefter hade vi naturkunskap. Sedan väntade vi oss alla att få sluta, men det fick vi tydligen inte. Nej, vi tvingades att vara kvar i skolan och vänta på besked om våra spårval. Det innebar två timmars håltimma. Vem vill vara kvar i skolan till halv ett när man egentligen kan sluta vid halv elva? Men men... jag och tjejerna lunchade och lekte mobilnördar. Och resten av skoldagen är inte ens värd att nämna. BLÄ! Jag hoppas verkligen att det löser sig.
Efter skolan var det dags för staden och det  var i alla fall mer upplyftande än allt i slutet av skoldagen. En lyckad eftermiddag (: Och när jag sedan kom hem var jag så trött att jag gick och lade mig och sov en stund. Det var väldigt skönt att bara få sova och glömma allting. Och när jag sedan blev väckt av min kära moder hade familjen myskväll. Nu ska jag nog titta på en film eller något, men först vill jag bara tacka en helt underbar person! Det han gjorde för mig idag betyder otroligt mycket. Tack (: Trevlig helg! Puss & kram (& nu är det snart sommar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0