SOMMARLOV!

Det är så otroligt härligt (: Jag har fortfarande inte förstått att årskurs ett är avklarad, och att sommarlovet är här. Det känns ju nästan som om nyårsafton ägde rum för en vecka sedan!? Men men... så är det ju inte.
Tiden går så fort att man inte riktigt hänger med. Därför lär det ta ett par veckor innan man har varvat ner och verkligen kan inse det faktum att sommarlovet faktiskt är här!

Jag testade mig för några dagar sedan. Dels för att se hur emo jag är, och dels för att se hur elak jag är.
Resultatet blev följande:
61% emo
0% elak
Ja, det är ett skrämmande resultat.

Uppdatering av den senaste tiden kommer senare ikväll.
På grund av brist på tid och ork har jag ej skrivit så mycket på sistone,
men nu ska det bli ändring på det (:
Later on. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0