Kassler?

DET ÄR VERKLIGEN SOMMAR (:

Idag slutade man på sätt och vis ettan. Eller ja, skolavslutningen är ju i och för sig på torsdag, men nu har vi haft den sista lektionen och man känner sig ganska ledig. Allra helst eftersom man är ledig imorgon också (: Och den tid man tillbringade i skolan idag var inte alltför ansträngande. Allt vi gjorde var att titta på film i en timme och sedan städade vi ur skåpen. 
Därefter gick jag, Hanna och Lotta ut och satte oss i solen i en timme, innan vi begav oss mot sta'n. Vi testade nya glassgrejer (: Mumma ^^

Och när jag sedan kom hem gick jag och lade mig i solen, och där har jag legat fram till nu. Men jag tror faktiskt att jag ska gå ut igen. Det var så otroligt härligt att bara ligga ner och känna hur solen bränner på den bara huden. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Sommar är lätt bäst :D

2007-06-10 @ 23:08:34
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0