Hey, read me

Det känns inte som om det finns någon motivation till någonting just nu. Skola i en halvtimme? Ja, det var ju jättetrevligt. Men men... efter den "jobbiga" skoldagen var det desto trevligare. Jag och tjejerna + Joel köpte föda och gick och satte oss i en park (: Det var härligt, om man bortser från när jag och Hanna blev jagade av en hotfull gubbe ^^ Ja, vilket flyt vi har ibland! Efter den kladdiga måltiden promenerade vi tjejer ett tag innan vi gick hem till Hanna och myste. <3

Imorgon ska vi tydligen bara ha en lektion? Ja, vår underbara mediekunskapslärare tyckte inte att vi behövde ha ännu en lektion, så vi hade den sista lektionen i det ämnet idag. Så den enda anledningen till att man måste släpa sig till skolan imorgon är alltså för att vi har engelska. Och där tittar vi på en film... Ja, vad kan man säga? >_< Efter imorgon är det i alla fall inga fler lektioner, och på torsdag är det skolavslutning (: Jag längtar!

Det löste sig! Tack och lov (:
Dessutom är jag besatt av två låtar. Det är verkligen hemskt.
Nu ska jag inte tråka ut er mer. God natt. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0