Min navel dunkar

- vilket är väldigt viktigt för er att veta!

Jag mår verkligen inte bra idag. Jag vill bara kräkas hela tiden, men efter tio gånger går det inte längre. Jag vill skrika högt på grund av illamående. Jag vill sluta frysa så att jag vågar ta febern imorgon.
Denna dag har varit så otroligt tråkig! Jag har bara legat nerbäddad och glott. Mot min vilja måste jag nästan erkänna att jag har saknat skola lite. För jag kan ju lugnt säga att jag hellre mår bra och tvingas vara i skolan, än att må såhär och vara isolerad.

Ni måste tro att jag är helt knäpp. Först tar jag en paus från bloggen, och helt plötsligt skriver jag och klagar över hur dåligt jag mår. Jag vet att jag är konstig. Men nu ska jag skärpa mig! Eller jag ska i alla fall försöka.

Nu ska jag skriva klart min julbetraktelse och sedan ska jag titta på film. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0