Chefredaktör

Jag är mållös. Aldrig trodde jag att en så'n som jag skulle kunna bli någonting. Hoppas bara att jag nu inte kommer att förstöra tidningen. Eller Sveriges bästa skoltidning kanske man borde säga!? För det är ju faktiskt så att "min" tidning kammade hem lilla journalistpriset i år, och vårt mål är självklart att vinna det nästa år igen. Hoppas, hoppas, hoppas!
För övrigt har min dag inte varit alltför upplyftande. Inte gårdagen heller för den delen. Igår hade jag verkligen ingen ork alls. Jag orkade knappt med att andas. Och idag har allt bara känts väldigt jobbigt. Dagen började med oseriös inspelning och mörker på toalett. Sedan gick det bara utför fram tills klockan var halv fem och jag lämnade skolbyggnaden. Då mötte jag Åza och vi umgicks ett tag.
Nu sitter jag här och vill bara försvinna. Jag behöver en vän! Varför kan ingen vara här och trösta mig nu!? Jag vill tillbaka till Bex och allt te i fredags. Då var det mys, till skillnad från nu.
Idag blev jag även säker på att jag kommer att bli underkänd i engelska. Delvis för att jag är sämst på engelska, delvis för att min lärare i engelska ogillar mig skarpt. Sedan har vi ju ämnen som samhällskunskap, multimedia och svenska som heller inte går så speciellt bra. Jag vill ha lov nu! Jag har varken motivationen eller orken för tillfället. Sjukskrivning tack!

Stjärnskådning på gång, sedan måste jag nog plugga lite och börja på min julbetraktelse.
Jag hoppas att ni har haft en bättre start på veckan än vad jag har haft. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0