Nollsex, nollåtta, tvåtusensju

Usch. Det luktar illa, allt känns konstigt och jag kommer verkligen inte igång med att skriva här (jag har nu suttit framför skärmen ett bra tag utan att veta hur jag ska börja). Det finns så mycket som man vill få fram, men så få ord som stämmer in på det man känner. Man saknar, älskar, hatar, gråter och förlorar allt man har. Och även om alla vet hur det känns att känna allt det där, så är det ingen som förstår hur det är. Men men... nu sitter jag här och lyssnar på musik efter ett hittills väldigt härligt sommarlov. Det har nu gått åtta veckor av lovet och det har faktiskt hänt något i stort sett hela tiden. De första fyra veckorna jobbade jag. Direkt därefter spenderade familjen två veckor i Blekinge. Dagen efter att vi kom hem från Blekinge åkte vi till Halmstad, och dagen efter att vi kom hem från Halmstad begav jag mig till Göteborg. Det har verkligen varit underbart (:

Förresten kommer min dåliga uppdatering att förbättras nu när jag är hemma igen.
Imorgon ska jag umgås med Linus! Nu ska jag styra en stad. Puss & kram




Kärlek & saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0