Hemmafru i sidenpyjamas

Otäck brunn!
Haha, ja. Typ en sådan som är med i The Ring, men i detta fall är det även ett hål i mitten. Det känns typ som om någon ska sträcka upp sin hand genom hålet och dra ner en i brunnen. Usch, vad läskigt det låter. Fast brunnen med det mörka hålet är faktiskt något av det läskigaste på länge. Som tur är finns det individer som är där och skyddar en. Ungefär så i alla fall. Och på grund av denna brunn fick jag hur många idéer som helst inför framtida filmer. Det kan nog bli riktigt bra!

Kvällen igår:
Neverstore live (:
Hanna och det lutande Parisetornet i Jönköping
Leksaker och äckelfrukt ^^
Härliga människor
Lååååångpromenad fram och tillbaka x2
+ en massa mer som jag inte kommer på för tillfället.

Idag har jag varit duktig och fixat mat till min ena broder och bakat min andre broders favoritkaka.
På kvällen grillade vi, lekte och umgicks med kor.
Nu är det packning som står på schemat. Vi hörs. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0