Caption

Först av allt vill min broder hälsa alla att The Sims 2 äger, allra helst Arbetsliv. Dessutom vill han att alla ska veta att man kan skaffa barn. Det är tydligen något som han finner väldigt underhållande!?

Jag själv har däremot helt andra saker än The Sims i huvudet. Det är så många tankar som rör sig innanför pannbenet. Flytten och att jag inte ens har börjat packa än, skolan som snart börjar igen, alla texter som ska skrivas och låtar som ska fixas, en massa skit, och så allt som rör dig. Ja, det är en del av alla tankar som jag har. Usch. Jag tänker för mycket. Det skulle förmodligen vara enklare att bara släppa allt och låta det sköta sig självt. Men vad vore man utan allt tänkande? Det skulle ju bara bli en evig tystnad. Och tänk hur lidande skolan skulle bli om man inte tänkte. Vilka poäng man skulle få på alla prov. Och man skulle inte kunna planera någonting inför framtiden om man inte tänkte. Vad världen skulle vara annorlunda utan alla tankar. Frågan är om man skulle bli lyckligare eller om allt bara skulle bli ännu värre?
Men men, nu är det i alla fall så att jag tänker väldigt mycket och så lär det nog alltid vara. För tillfället är det du som upptar större delen av mina tankar. Jag tänker helt sjukt mycket på dig. Jag vet att jag egentligen borde släppa dig, men det är något som jag verkligen inte skulle klara av just nu. Du betyder alldeles för mycket för mig. Och jag tycker ju om dig. Jag kan inte bara ge upp allt nu.
Fast vad tjänar det till att ens försöka i detta fall? Jag har tröttnat på att skicka små gulliga sms utan någon respons alls. Ibland undrar jag om du bryr dig. Eller om du verkligen tycker om mig så som du säger att du gör. Jag är förvirrad, kär och övergiven. Tragiskt är vad det är!
Nej, nu ska jag ta en dusch. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0