Känslor av att våren är här

- & det blir man relativt glad av. Oh ja :)
Även om det snöade för en vecka sedan, kan man inte undgå dessa vågor av lycka som sköljer över en, bara för att det är varmt, skönt och helt enkelt underbart ute!
Påsklovet börjar gå mot sitt slut, fast det gör faktiskt inte så mycket. Det kan ju i och för sig bero på att jag fyller år om ungefär en och en halv vecka, men jag är ändå väldigt förvånad över att det känns så pass bra som det gör nu när det är dags att återgå till skolan.
Lovet har varit väldigt bra, och det har till stor del varit fyllt av vänskap. Att det har varit så bra kan nog även det bidra till att det inte känns så hemskt att det nu är över. Eller ja, det är faktiskt en dag kvar.

Nu ska jag inte tråka ut alla läsare med en äkta "Sara-text".
(Alla nära och kära vet vad jag menar.)
Take care, så ska jag försöka att bättra mig när det gäller att skriva här.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0