Endast fyra dagar kvar

Jag sitter här och lyssnar på In Flames, och det väcker en massa minnen :) Samtidigt sneglar jag då och då ut genom fönsterrutan för att se det underbara vårvädret. Solen lyser verkligen upp allting och på himlen finns det inte ett enda moln. Jag funderar på att först kliva in i duschen för att fräscha till mig nu när det är så härligt ute, och sedan bege mig ut en sväng. Jo, så ska jag nog göra! ^^

Igår var jag på teatern (nostalgi må jag säga) och tittade på årets dansföreställning. Den var helt okej. Brorsan och en hel del andra var också där. Vi satt längst fram :)

Nu ska jag avsluta detta inlägg, men först vill jag bara påpeka att jag fyller år om fyra dagar!
Ha det super. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0